Kritikák világa
A Korona: 6. évad (1-4 rész) – kritika
Pierre Boulle: A majmok bolygója (1963) – könyvkritika és érdekességek
Exodus: Istenek és királyok (kritika)
A múmia (2017) – kritika
Bosszúállók: Ultron kora (kritika)
Michael Crichton: Jurassic Park – Könyvkritika és összehasonlítás a filmmel
Brendan Fraser visszatérése: A bálna (2022) – kritika
X-Men filmek (széria-kritika)
James Hibberd: Valar Morghulis (könyvkritika)
Pókember: Nincs hazaút (kritika)
A két legjobban sikerült Jézus-film
A Hobbit: Váratlan utazás (kritika)
Hercule Poirot és Miss Marple újra nyomoznak
Hannibal: Sorozatkritika (1-3 évad)
Shaun, a bárány: A mozifilm (kritika)
Poirot: a függöny legördül – David Suchet 25 éve a kis belga detektív szerepében
Az – 2. fejezet (kritika)
Sötétségben (kritika)
A Hobbit: Smaug pusztasága (kritika)
Forgatási életképek: David Suchet utolsó napjai Hercule Poirot szerepében
Vasember 3 (kritika)
Agatha Christie:
Halál a Níluson (2022) kritika
Halál a Níluson (2022) kritika
A Feláldozhatók-trilógia (kritika)
Transformers: A kihalás kora (kritika)tika)
X-Men: Sötét Főnix (kritika)
Agymanók (kritika)
A Sötét Lovag: Felemelkedés (kritika)
Robin Williams: Egy komikus portréja (kritika)
A Hobbit: Az öt sereg csatája (kritika)
“Elhagyott az erőd, öreg!” – Obi-Wan Kenobi sorozatkritika
Jurassic World: Világuralom (exkluzív premier-kritika)
X-Men: Apokalipszis (kritika)
Thor: Sötét világ (kritika)
Tempus Horribilis: A Korona – 5. évad (kritika)
Jurassic Park 3D (kritika)
Télapuk: 1. évad (kritika)
Hupikék törpikék 2. (kritika)
X-Men: Az eljövendő múlt napjai (kritika)
Poirot: interjú David Suchet-vel a belga detektív visszatéréséről
Az Acélember (kritika)